Ieşim de pe autostrada Milano- Bologna în dreptul localităţii Modena şi urmăm indicatoarele către un sătuc numit Maranello. Drumul urcă înspre colinele din zonă şi după nici 15 minute ne întâmpină în centrul unui giratoriu, un cal. Nu este un cal oarecare ci unul nărăvaş, cabrat i-ar spune cunoscătorii, şi unde mai pui că este argintiu de-ţi fură privirea. Da, suntem acasă la Ferrari!
Lăsăm pentru mai târziu ofertele ispititoare şi ne îndreptăm spre intrarea în muzeu, unde, pe peretele de la intrare, vedem din nou silueta celebrului căluţ, de data aceasta de culoare neagră, probabil cel mai fotografiat simbol.
Cumpărăm bilete doar pentru muzeu (se mai pot vizita circuitul şi fabrica însă numărul de locuri este limitat şi rezervarea se face online din timp) şi intrăm în templu. Ferrari în stânga, Ferrari în dreapta, Ferrari sus, Ferrari jos, peste tot FERRARI. Modele noi, modele vechi, de curse sau de stradă, roşii, verzi, albastre, maşinuţe de colecţie sau fotografii, toate expuse în aşa fel încât să creeze un univers al tehnologiei ridicate la rangul de artă.
Modello
|
Short
10 minute în afara satului
|
Medium
20 minute în afara satului
|
Long
30 minute pe dealurile din apropiere
|
Mountain
60 minute traseu de munte
|
Panoramic
120 minute traseu de munte
|
Race Track Tour
90 minute din care 30 pe circuitul de la Maranello (1 tur de pistă ca pasager, 4 tururi şofer)
|
PPT
120 minute traseu de munte (curbe)
|
Ferrari F430 Coupé
|
€ 70
|
€ 120
|
€ 180
|
€ 350
|
€ 700
|
||
Ferrari F430 Spider
|
€ 70
|
€ 120
|
€ 180
|
€ 350
|
€ 700
|
||
Ferrari California *
|
€ 80
|
€ 150
|
€ 200
|
€ 370
|
€ 400
|
€ 750
|
|
Ferrari Scuderia
|
€ 100
|
€ 180
|
€ 270
|
€ 440
|
€ 850
|
€ 800
|
|
Ferrari F458 Italia
|
€ 100
|
€ 200
|
€ 300
|
€ 500
|
€ 850
|
€ 900
|
|
Lamborghini LP570 Superleggera
|
€ 120
|
€ 200
|
€ 300
|
€ 500
|
€ 850
|
€ 900
|
|
Ferrari 599 GTB Fiorano
|
€ 150
|
€ 250
|
€ 350
|
€ 600
|
€ 900
|
Sărbătorim aşadar al 100-lea articol pe blog în spiritul Ferrari. Nu-i rău, nu?